vw go team beat the box

VW-medewerkers richten zich op hun 6 waarden

Published on Jan 17, 2018

De autoproducent Volkswagen Nutzfahrzeuge was op zoek naar een teambuilding ervaring die hen zou helpen om hun nieuwe bedrijfswaarden tastbaarder te maken voor hun medewerkers. De zes waarden waren: zakelijk, moedig, klantgericht, efficiënt, mindful, eerlijk.

In Hannover, Duitsland, namen 120 medewerkers uit de interne HR-sector van VW Nutzfahrzeuge deel aan twee teambuildingprogramma's, Beat the Box and Go Team - iChallenge over een periode van 1,5 uur. De programma's werden op unieke wijze afgestemd op de eisen van de opdracht door Speilgester Team Building Dit omvatte het creëren van een nieuw thema en een introductievideo voor het Beat the Box-evenement waarin autoproductie en spionage centraal stonden. De uitdagingen werden aangepast om de zes waarden op te nemen met het Duitse woord Achtsam, waarbij mindfulness centraal stond.

Een uniek Go Team iChallenge template werd ontworpen met individuele achtergronden en aangepaste uitdagingen specifiek voor het evenement. Het gemeenschappelijke doel van alle teams was om zoveel mogelijk punten te verzamelen die allemaal werden toegevoegd aan een gemeenschappelijk scorebord op een scherm. De uiteindelijke verwezenlijking van alle hoge scores leidde tot een confetti regen die resulteerde in een daverend applaus van alle deelnemers.

Alle Casestudy's