Essence of Excellence

Teams ontwikkelen en lanceren een geur

1 - 2 uren
Binnen
Competitief
4 - Onbeperkt

Programmaoverzicht

In Essence of Excellence worden teams alchemisten. Ze experimenteren met allerlei exotische extracten om een mix te creëren die de essentie van hun markt weerspiegelt. Teams bespreken en definiëren de stemming, voorkeuren en kenmerken van hun doelgroep. Teams leren de basistechnieken van de parfumerie en mengen basis-, hart- en topnoten om een kant en klare geur te creëren.

Vervolgens promoten ze hun parfum met een indrukwekkende en overtuigende marketingcampagne die ze aan de hele groep presenteren.

Als een pauze sessie of een avondentertainment biedt Essence of Excellence een leuke context om bedrijfswaarden en klanttevredenheid te verkennen, te netwerken of de teamcommunicatie te verbeteren.

Leerresultaten

De klant staat altijd centraal in deze uitdagende teambuildingsactiviteit. Teams moeten de emoties en drijfveren van hun afzetmarkt begrijpen om de essentie te vangen met een op maat gemaakte geur en een creatief merk.

Tijdens het proces worden de eigen percepties van de deelnemers ook onderzocht en vergeleken met die van anderen. Dit onderstreept dat we allemaal werken vanuit een uniek en waardevol model. Dit besef zorgt voor begrip, overbrugt culturele verschillen en bouwt relaties op binnen elk team. Het zorgt ook voor een diepgaander begrip van klanten en hun percepties.

Het is al lang geleden dat ik aan de tabakspijp van mijn grootvader dacht. De betekenis hiervan werd duidelijk tijdens deze unieke tot nadenken stemmende activiteit. Het was boeiend en ik ben nog steeds aan het nadenken over hoe mijn opvattingen verschillen van die van anderen als gevolg van verschillende cultuur en achtergrond. Tot aan mijn woordkeuze een gebruik van metaforen.

Price Waterhouse Coopers Services Limited

Offerte Aanvraag